Köpvillkor

ALLMÄNT

Smärt- och hälsokliniken i Stockholm AB organisationsnummer 559259-3569. Avtalet ingås när du har godkänt din beställning. Därefter skickar vi en orderbekräftelse via e-post. I priserna ingår lagstadgad moms. Vid frågor om din beställning eller tjänsten, kontakta oss på hej@smartochhalsokliniken.se

Vid beställning av tjänsten, Testa din hälsa, behandlas dina personuppgifter enligt GDPR. Vår integritetspolicy finner du i webbshoppen.

Om tjänsten

När du köper vår tjänst, Testa din hälsa, som är en hälsodeklaration med avseende att kartlägga din smärta, psykiska hälsa, kost och fysiska aktivitet. kommer våra legitimerade terapeuter (leg. Naprapat och leg. Psykolog) att gå igenom dina svar och skräddarsy en lämplig behandlingsplan och individ anpassade övningar. Du kan välja att nöja dig med det eller så bokar vi in dig för behandling enligt behandlingsplanen du fått rekommenderad.

Många väljer att köpa vår tjänst, Testa din hälsa, i förebyggande syfte. Vi har då chans att förebygga att smärta eller psykisk ohälsa uppstår. Eftersom vi då kan se tendenser till beteenden som kan leda till ett sämre mående.

LEVERANS

Vi levererar tjänsten, Testa din hälsa, digitalt. Du får den direkt till din e-post du uppger vid beställningen.

ÅNGERRÄTT & BYTE

När du köper vår tjänst, Testa din hälsa, som är en digital hälsodeklaration omfattas du inte av ångerrätten. Genom att slutföra köpet via Klarna bekräftar du att du tagit del av denna information. Om något har blivit fel och du behöver häva köpet behöver du kontakta oss inom 24h från att din beställning lades.

BETALNING

KLARNA CHECKOUT

Att betala via Klarna Checkout är en smidig process. Fyll i dina identifikationsuppgifter och handla via ett enkelt knapptryck. Betalningsalternativ som erbjuds via Klarna Checkout är faktura, konto, kort, banköverföring och Klarna Direkt.

KONTAKTUPPGIFTER

Vi ser fram emot att du hör av dig till oss

Smärt- och hälsokliniken

Besöksadress:

Chamottevägen 13
134 40 Gustavsberg

Org.nr: 559259-3569

hej@smartochhalsokliniken.se

Teamet på SHK önskar dig en fin dag

Genom Elisabeth Blomdahl, Vd